Danutė Balsytė už tariamą komentarą įgrūsta į Lukiškių kalėjimą (po šio str. išleista)

Posted: January 25, 2016 in Uncategorized

nuotr. : teisėjas O.Ramanauskas (dešinėje) nagrinėjo pedofilijos byla kartu su Cininu

Danutė Balsytė už tariamą komentarą įgrūsta į Lukiškių kalėjimą

„Laisvo laikraščio“ redaktoriui

Esu jūsų skaitytoja, gerbėja ir propaguotoja. Kreipiuosi iš kalėjimo, prašydama pagalbos. Viešumas yra galingas ginklas.

Jau metai, kai mane už komentarus portale lrytas.lt teisiai Vilniaus miesto apylinkės teismas, teisėjas O.Ramanauskas. Medžiagą pateikė taip vadinama prokuratūra. Ištisus metus vyksta procedūrinis erzelis, taip vadinamas bylos nagrinėjimas „iš esmės“ dar neprasidėjo – aš nepasiduodu ir bandau apsiginti pati.

1. Deja, šantažinėje medžiagoje, pagal kurią jau metus esu teisiama, nėra mano komentarų, kaip pagrindinio ir vienintelio daiktinio įrodymo, nėra autentiškų komentarų tekstų, taip, kaip jie buvo paskelbti ir nėra tuos, jų autentiškumą patvirtinančių kompiuterinių laikmenų. Jeigu popieriniame leidinyje išspausdintas tekstas matosi ant popieriaus, tai internetinio teksto tikrumas ir autentiškumas gali būti  nustatomas tik pagal kompiuterines laikmenas. Aš prisipažįstu komentarus rašiusi, neneigiu kai kurių savo išsireiškimų ar pavartotų žodžių autorystės, tačiau abejoju dėl šių tekstų pilno autentiškumo. Kadangi  diskusija apie mano komentarus vyksta ne klube, bet teisme, kur man pastoviai grasinama kalėjimu, aš pareikalavau ir toliau nuosekliai reikalauju teisinio korektiškumo, t.y. įstatyminio komentarų, kaip daiktinių įrodymų, įforminimo taip, kaip tai reglamentuoja baudžiamasis kodeksas, LR BPK.

Iki pat šiandien man nesuprantama, ar prokuratūra nesugeba, ar nenori? pateikti teismui neabejotinai privalomus daiktiniu įrodymus, bet jų nėra. Aš suprantu taip, kad jeigu medžiagoje nėra autentiškų mano komentarų ir tų komentarų kompiuterinių laikmenų, kaip galimybės autentiškumą patikrinti, vadinasi, nėra už ką teisti. Nėra komentarų – nėra teismo.

Be jokios abejonės, visi mano komentarai yra tik mano asmeninės nuomonės pareiškimas. Fundamentalioji Europos teisė garantuoja teisę kiekvienam žmogui pareikšti savo nuomonę, net jeigu ta nuomonė yra atskira, ar netgi šokiruojanti. Nuomonės pareiškimas nėra joks nusikaltimas – tuo remiasi mano gynybinė pozicija.

Siekdami apriboti mano gynybines galimybes, išgamos surengė spektaklį : į numatytą teismo 2015.11.02 posėdį teismas tyčia man šaukimo nesiuntė, nei teismo sekretorė, nei paskirtas „advokatas“ telefonu nepranešė. Proceso dalyviai, žinodami, kad aš nežinau apie posėdžio datą ir laiką, ir dėl tos priežasties neatvykau, piktybiškai kenkėjiškai ir tiesiogine tyčia priėmė neteisingą, melagingą, neproporcingą, neadekvatų, paprasčiausiai aferistinę nutartį dėl mano suėmimo ir įkalinimo.

Tokiu būdų gruodžio 20 d. aš atsidūriau Vilniaus miesto areštinėje, o gruodžio 22 d. buvau perkelta į Lukiškių kalėjimą. Atlikta šlykšti procedūrinė machinacija, kurios tikslas, manipuliuojant procesu, apriboti mano laisvę, kad aš negalėčiau gintis. Juk akivaizdu, kad būdama įkalinta, aš prarandu galimybę gintis .

prokuroras Leišys žino, kad neturi D.Balstytės kaltės įrodymų, tačiau vis tiek kaltina nekaltą žmogų nebūtais dalykais

 

Čia, deja, negaliu pridėti paskutinių raštų, kokius turiu kalėjimo kameroje, ir prašau jūsų pagalbos. Viešumas yra galingas ginklas.

Gerų ateinančių Naujųjų metų, sėkmės, sveikatos, laimės.

Jūsų skaitytoja ir propaguotoja

Danutė Balsytė

 

Teisiamasis posėdis numatytas sausio 19 d. 13.15 (šiandien) Vilniaus apylinkės teisme, greičiausiai 405 salėje.

 

Danutė Balsytė

Danutė BALSYTĖ gimė 1947 m. gegužės 3 d. Kretingos raj. Reketės kaime. Mama Danutė JUOTKUTĖ-BALSIENĖ, tėvas Adomas BALSYS, abu žemaičiai. Vaikystė prabėgo BALSIŲ vandens malūno vienkiemyje, ant Blendžiavos upės skardžių — tėvas ir senelis buvo malūnininkai.

1964 m. baigė Šateikių vidurinę mokyklą ir įstojo į Vilniaus Universitetą, Alma Mater Vilnensis, Istorijos ir Filologijos fakulteto Lietuvių kalbos ir literatūros specialybę. Baigusi dirbo redaktore Valstybiniame Spaudos komitete. Toliau studijavo filosofiją. Vėliau dirbo Lietuvos Mokslų Akademijos Filosofijos, teisės ir sociologijos instituto Mokslinės informacijos centro moksline sekretore.

Atgimimo laikais dalyvavo Sąjūdyje. 1994 m. įsteigė privačią leidyklą „Metskaitliai“, kurioje 1994-2000 metais leido kasmetinį almanachą „Lietuvio kalendorius“. Išėjo aštuoni „Lietuvio kalendoriaus“ leidimai, 1999 ir 2000 metais po du leidimus, nes leidinys tapo populiarus.

2001-2008 m. gyveno Šveicarijoje, Ženevoje, studijavo teisę Ženevos Universitete ir Šveicarišką gyvenimo būdą. Visą gyvenimą užsiėmusi savišvieta ir saviaukla.

Pastaraisiais metais rašo komentarus internetiniame portale lrytas.lt, daugiausia Aktualijų ir Įvykių skiltyse, taip pat portale respublika.lt. Arši nomenklatūrinės partokratijos kritikė ir nuosekli socialinio teisingumo šalininkė.

Nesisteminė, nepartinė, niekada nepriklausė jokiai partijai.

Pomėgiai: gamta, kelionės, knygos, media, poezija, filosofija, istorija, teisė, medicina.

Yra kandidatė į Lietuvos Prezidentes 2014 metų Lietuvos Prezidento rinkimuose. Rinkiminės kampanijos finansavimo sąskaita Nr. LT027230000059715993 Medicinos banke.

Kontaktinis adresas: BOX 1235, Gedimino 7, Vilnius. Kontaktinis telefonas Vilniuje 86 17 65 879.

http://www.laisvaslaikrastis.lt/1404-danute-balsiene-uz-tariama-komentara-igrusta-i-lukiskiu-kalejima

zenonas lapinskas 2016-01-23 15:46

Pavyko susirišti su mėnesį iškankinta, širdies skausmų kenčiančia p. Danute, kuri sulaikyta represinių struktūrų iš kalėjimo buvo paleista 2016 01 21 d. Stiprybės gerb. Danute, Jūs ne viena.
zenonas lapinskas 2016-01-23 17:41

gerb. Danutė labai dėkoja LL redaktoriui ir visiems ją palaikantiems, nes po šios publikacijos jai atsivėrė Lukiškių kalėjimo vartai. Jai pačiai padėkos šiuo metu pasiųsti nepavyksta.
Leave a Reply

