Vytauto Vaitkevičiaus politinė reklama (Nalšios apygarda)

Posted: October 17, 2016 in Uncategorized

 

Esu kandidatas į Lietuvos Respublikos Seimą, nepriklausąs jokiai politinei partijai. Jau 32 metus esu medicinos srities atstovas, tiek praktikuojantis gydytojas, tiek gydymo įstaigos vadovas.
Man vadovaujant 1994 m. buvo užbaigtos Švenčionių rajono ligoninės statybos. 1996 m. pastatyta Pabradės poliklinika kartu su ligonine. Pasirūpinau, kad Švenčionėlių poliklinika būtų perkelta į gydymo įstaigai pritaikytas patalpas, buvau pirmasis Vilniaus apskrityje įsteigęs rajono reanimacijos skyrių. Jau kurį laiką gyventojus džiugina renovuotos Švenčionių poliklinikos patalpos. Esu patyręs savivaldos lygmens politikas, man taip pat nesvetimas darbas parlamente. 1997–2007 m. buvau renkamas Švenčionių rajono savivaldybės tarybos nariu ir aktyviai dalyvavau Sveikatos ir socialinės apsaugos komiteto veikloje, 2000 m. – Lietuvos Respublikos Seimo Sveikatos reikalų komiteto visuomeniniu patarėju.
Rinkėjams pasižadu:
• Teikti kasmetinę savo, kaip Seimo nario, veiklos ataskaitą.
• Kartą per ketvirtį apsilankyti mūsų krašto įstaigose ir aptarti jų problemas.
• Dėti visas pastangas, kad Švenčionių ir Ignalinos rajonuose nebūtų uždaromos ligoninės, o jų pacientai nebūtų priverstinai siunčiami į perpildytas didžiųjų miestų ligonines.

Kviečiu visus spalio 23 d. dalyvauti Seimo rinkimuose ir išrinkti parlamentą, dirbantį Lietuvos žmonėms.
Prašau palaikyti mane–savo kraštietį, politiką, gydytoją Vytautą Vaitkevičių. (Politinė reklama, kandidatas sukūrė pats.)

Leave a Reply

