Anūko žmona nuo 12 m. augo ir pas globėjus Švedijoje?

Posted: October 29, 2016 in Uncategorized

Image result for gabrielius landsbergis

Nuotr. Kol žmona nemato, galima pasikasyti.

Švedija

Švedija mano gyvenime atsirado, kai man buvo 12. Turiu ten šeimą, kuri jau seniai ne(bė)ra draugai – jie yra šeima.

Kai skaičiuoju, net nesuskaičiuoju, kiek metų – vasaras, atostogas ir mokslus suskaičiavus- ten praleidau. Daug. D-a-u-g.

Kai galvoju, kiek man įtakos darė Švedija, taip pat negaliu suskaičiuoti. Pavyzdžiui, vien mintys apie tai, kuo noriu būti. Kokia noriu būti mama. Žmona. Moterimi. Piliete.

Kartais mąstau, kad būtent tas gyvenimas Švedijoje padarė tiek įtakos mano sinapsėms, kad aš tapau lietuve su stipriu švedišku stuburu, kuris – ypač dėl to, kad esu moteris – ir gąsdina, ir net mane pačią priverčia kartkartėm jaustis gyvenančia tarsi kitoje dimensijoje ar kitame laike. Kita vertus, to jausmo neiškeisčiau į jokį kitą ir esu be galo dėkinga savo tėvams, kad jie džiaugėsi ir palaikė mano artimą ryšį su ta švediška šeima.

Žinot, koks yra šeimos ypatingumas? Na, tu neturi pranešti, kai nori užsukti. O susitikus – nesvarbu, kiek mėnesių ar net metų praėję – esi atsipalaidavęs, nes tiesiog nereikia nei galvoti, ką ir kaip sakai, nei jaudintis, kad kažkas į(si)žeis/nesupras.

Šiandien vakarojome su mano švedišku jaunėliu broliu (bei jo draugais, kurie drauge atvažiavo darbo reikalais į Lietuvą) ir juokavome taip, kaip juokauja tarpusavyje šeimos nariai. Ir apskritai. Tiesiog gera turėti šeimą. Didelę. Ir Lietuvoje, ir Švedijoje. Ir gera išgirsti: “Tai gal atvažiuokit ir vėl per Kalėdas? Mums būtų smagu!” Nes per Kalėdas visad norisi būti su tais, kurie brangūs.

Anūko Žmona.

 

Leave a Reply

