Paklausimas VDU rektoriui Augučiui dėl jo minčių, jog 5-ojo kurso doktorantas, besiginantis disertaciją, yra “nei dėstytojas, nei studentas”

Posted: March 12, 2017 in Uncategorized

deimile

Kristina Sulikienė Augutį, kaltinantį ją nejautrumu, paragino atsiųsti užuojautą dėl 2014 03 12 numarinto Italijoje jos brolio. Iki šiol iš VDU Rektoriaus jautrumo nebuvo sulaukta, o praėjo jau 3 metai. 

Laba diena,

aš doktorantūros programą įvykdžiusi VDU studentė, ir dabar per penktus metus turinti teisę apsiginti (toks mano statusas), buvau spaudoje Rektoriaus Augučio išvadinta praktiškai niekuo.
Pati spauda prisigalvojo, kad aš VDU dėstytoja. Tačiau kai rektorius pasakė, kad aš nei dėstytoja, nei studentė – tokiu būdu paskleidė ne tiesą, nes doktorantai turi specialų statusą, o aš juo tikrai buvau.
Esu dviguba absolventė. Nieko prieš VDU nepadariau, net nežinau, dėl ko kilo spaudoje isterija, laikraščiuose dirbu seniai, ir turiu savo nuomonę apie įvykius.
Rektorius mane kaltinantis nejautrumu, galėtų mane užjausti dėl tragiškai pasibaigusio mano kalbininko brolio gyvenimo
Lygiai prieš 3 metus Italijoje rastas lavonas, ir be atpažinimo, priskirtas mano broliui.
Rektorius, kuris mane kaltina nejautrumu, niekada neatjautė nei manęs, nei mano tėvo, VDU profesoriaus Romualdo Apanavičiaus.
Kai jis viešai pataisys savo nepagrįstą nuomonę, jog aš niekada nedirbau VDU ir niekuo niekada nebuvau – nors doktorantai priziuri egzaminus, renka valandas dėstymo – ir atjaus mane dėl be žinios dingusio brolio Romualdo Apanavičiaus Jr. tada galės save vadinti jautriu.
Jeigu Rektorius nori pasikalbėti dėl įtampos, kuri kilo, kai Dalia Senvaitytė mane viešai apšmeižė, kad aš niekada neištyrinėjau savo disertacijos objekto – Balkanų tautų gyvensenos ir kultūros – mes galime susitikti be jokių teisininkų.
Nes jeigu šmeižiama būsiu toliau, gali būti, jog kreipiuosi į teismą.
Kadangi kaip teisingai sako rektorius, aš šiuo metu nedirbu VDU, tai aš komentuodama socialinio tinklo asmeninėje sienoje, nuo kurios kopijuoti nieko niekam neleidau, reprezentuoju tik savo nuomonę.
Lauksiu atjautos dėl dingusio /mirusio brolio, bei viešo paneigimo melagysčių.
Lydeka taip darydavo, man raštu mane vadindavo “ne bendruomenės nariu”, nors buvau ir absolventė, ir mokiausi tuo metu teisėje.
Nepykstu dėl nieko, tiesiog nesuvokiu tokio užsispyrimo neleisti baigti paprasčiusią 3 studijų pakopą, kai už ją man mokėjo net Lietuvos Mokslo taryba.
Jeigu Rektorius nesutinka, kad doktorantas yra dėstytojas, jis turi tą išdėstyti kur nors viešai, Rektorių konferencijose. Iš mūsų net 240 valandų buvo reikalaujama dėstymo, kurio VDU tyčia nesuteikė. Juk čia dar atskira tema, kodėl VDU klastojo doktorantūros programas, o vėliau viešai iš doktorantų tyčiojasi, vadina juo “niekuo”.
Ramios likusios kovo 11-osios šventės. Aš nepaisant informacinės atakos, švenčiau. Tikiuosi, ir Jūs.
Lauksiu taikių veiksmų, nes nenoriu bylinėtis su gerb. Augučiu, kuris manau yra visiškai ne prie ko.
Kristina Sulikienė
VDU 2006 m. absolventė (filosofijos magistras)
2010 m. VDU teisės programops absolventė (magistras)
2008-2016 m. Etnologijos doktorantūros programos absolventė, kuriai šiuo metu trukdoma gintis disertaciją, prirašius recenzijose melagysčių. Šiuo metu skenuoju medžiagą, kad paneigčiau Senvaitytės melą, išsakytą 2017 01 05 recenzijoje.
Mano statusas ” per penktus metus leidžiama gintis disertaciją”. Prašome daugiau viešai nemeluoti. VDU sistemoje parašyta “studentas, neakivaizdinis, kursas 5”.
Esu VDU narė, jūs mane viešai įžeidinėjote per labiausiai tiražuojamą spaudą, net nesusimąstėte, kodėl man nepatinka vieno žmogaus ieškojimas. Galėjote paklausti. Ir pagaliau atjausti dėl brolio dingimo, ir jūsų  kolegos Apanavičiaus sūnaus dingimo. Juk net nežinojote, kiek supratau?
Man visa doktorantūros laiką buvo trukdoma studijuoti, neadekvati Senvaitytė yra klykusi ant manęs, jeigu ateidavau dirbti į katedrą, dabar vyksta tas pats – skeneriu įskenavau medžiagą, kurios reketavo Venskienė ir kitos kabinetinės mokslininkės – vėl negerai. Kada bus gerai?
Leave a Reply

