Dainininkas E.Ostapenko  yra apšmeižtas korumpuotos teisėsaugos?

Posted: July 6, 2017 in Uncategorized

 

Tunik1

Akylesni piliečiai turbūt iš karto pastebėjo vieną neatitinkančią detalę istorijoje, kurioje uostamiesčio dainininkas Ostapenko kaltinamas (tiksliau – tik įtariamas! – be to nežymus sveikatos sutrikdymas, skausmo sukėlimas yra priskiriama prie privataus kaltinimo bylų, todėl iš viso net neaišku, ar galima vadinti jį įtariamuoju) moters, ir dar nėščios, suspardymu.

Vieni ėmė iš karto jį smerkti, kiti suabejojo tokio įvykio realumu: ką vidurnaktį veikė nėščia moteris naktiniame klube?

Purvasklaida, kaip visada, policijos versiją ištiražavo, pažeisdama nekaltumo prezumpciją ir aišku, Visuomenės informavimo įstatymo nuostatas: jog turi būti apklaustos abi pusės.

Atsipeikėjęs nuo šių sukrečiančių įvykių E. Ostapenko per socialinius tinklus pranešė, jog jokios moters nespardė, o korumpuota teisėsauga jam keršija: surado kažkokią moterį, kuri už pinigus surašė šmeižikišką pranešimą apie nebūtą nusikaltimą.

Labiau tikiu Ostapenko, nes žinau, kaip veikia korumpuota teisėsauga.

Tuo labiau, jog šis dainininkas palaiko Klaipėdos teisėsaugos persekiojamą senjorę Tunik, eina į  jos teismo bylų posėdžius, stebi procesą.

Senjorei Tunik baudžiamoji byla iškelta už tai, jog ji plakate paklausė, kodėl teismai yra korumpuoti, o teisėsauga – paperkama? Juk į klausimą galima atsakyti, o galima ir neatsakyti. Tačiau teisėsauga staigiai jai iškėlė bylą – neva klausimas yra teiginys: tarsi nebūtų mokęsi mokykloje ir neskirtų teiginio nuo ne teiginio. Juk valstybinės kalbos mokėjimas privalomas valstybės tarnyboje, ar ne, tovariščiai iš uostamiesčio?

Eugenijaus Ostapenko pranešimas:

“Viskas, kas šiandien buvo apie mane paskelbta žiniasklaidoje ir per visas žinias, yra absoliutus melas ir šmeižtas.

Jokios moters į pilvą aš nespyriau. Čia yra viešųjų ryšių akcija, nukreipta prieš mane, kaip prieš asmenį, ne lietuvių tautybės, kadangi aš esu ne Ostapenkas, o Ostapenko.

Antra. Kovojau ilgai ir nuobodžiai su Lietuvos supuvusia teisėsauga, kuri nežinojo, kokiu būdu su manim susidoroti, ir surado būdą, kaip su manim galima susidoroti.

Surado kažkokią pijokę, kurią įkalbėjo parašyti mano atžvilgiu pareiškimą melagingą, ir jinai parašė galimai už pinigus, o galimai už kažkokius pažadus. Tokiu būdu supuvusi teisėsauga, apie kurią aš skelbiu viešai visur kur galima, ne tik facebooke, kerštauja man. Ačiū jums labai. Aš esu visiškai nekaltas, jokios moters į pilvą aš nespyriau, čia yra melas ir šmeižtas”.

ostapenko1

ostapenko2

http://www.laisvaslaikrastis.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=4598:dainininkas-e-ostapenko-yra-apsmeiztas-korumpuotos-teisesaugos&catid=31&Itemid=101

 

 

 

 

 

Leave a Reply

