Eugenijus Ostapenko bandė užkirsti kelią melagingam pranešimui apie nebūtą nusikaltimą – jam buvo grasinama

Posted: July 14, 2017 in Uncategorized

Eugenijus Ostapenko nuotrauka.

Liepos 1 d., 21:31 val. į mano mamos telefono numerį paskambino nepažįstama jauna moteris kuri pareiškė, kad negali prisiskambinti man, nes mano telefonas yra išjungtas, todėl pradėjo reikalauti, kad mano mama pakviestų mane prie jos telefono ragelio pokalbiui, tvirtindama, kad nesakys apie ką kalbės, ko nori ir kokiu tikslu nori pakalbėti su manimi. Po to, kai mano mama atsisakė pakviesti mane prie jos telefono ragelio, nepažįstama moteris pareiškė, kad, tuo atveju, jeigu mano mama nepakvies manęs prie jos telefono ragelio pakalbėti su ją, ji Klaipėdos policijai parašys melagingą pareiškimą mano atžvilgiu. Kokį melagingą pareiškimą pažadėjo parašyti mano atžvilgiu nepažįstama jauna moteris, ji nepasakė mano mamai. Norėdamas iš anksto apginti save nuo tokių nepažįstamos moters veiksmų, liepos 4 d. iš pat ryto pateikiau Klaipėdos prokuratūrai skundą, kad prieš mano asmenį nebūtų parašytas Klaipėdos policijai kažkoks melagingas pareiškimas, tačiau naktį iš liepos 4 dienos į liepos 5 d. nepažįstama moteris kreipėsi su melagingu pareiškimu į Klaipėdos policiją, kaltindama mane nebūtais dalykais, t.y. kaltindama mane tuo, kad neva spyriau jai iš kojos į pilvą. Gerai, kad liepos 4 d. iš pat ryto pateikiau Klaipėdos prokuratūrai skundą, nes tai neginčijamai įrodo, kad esu nekaltas, esu žiauriai apšmeižtas ir kad moteris, kuri apkaltino mane tuo, kad neva spyriau jai į pilvą naktį iš liepos 4 dienos į liepos 5 dieną, kaip ir žadėjo parašė Klaipėdos policijai melagingą pareiškimą.

Jevgenij Ostapenko

Leave a Reply

