Sodra terorizuoja dėl 54 centų

Posted: August 3, 2017 in Uncategorized

www.sodra.lt

Laba diena,

esu mokesčių mokėtoja Kristina Sulikienė, vykdanti individualią
veiklą. Mano “bėda”, kad pernai uždirbau nemažai pinigų, todėl atėjus
deklaravimo laikui,pamačiau, kad nesugebėsiu įvykdyti ir VMI ir Sodros
prievolės tuo pačiu metu, todėl paprašiau Sodros atidėjimo (prievolės
išdėstymo),ką jūsų įstaiga mielai padarė.
Vieną mėnesį susimaišiusi neprimokėjau 2.27 euro, kitą mėnesį
ištaisiau, tačiau, savo nelaimei, nepastebėjau dar ir kažkokių
palūkanų mokėjimo, kas sudarė 2 eurus, ar tik 1,5 euro. Tai yra labai
menka suma,palyginus su visa prievole.
2017 08 01 man paskambino iš numerio  +37065619379 neprisistačiusi
asmenybė, ir ėmė man aiškinti, jog aš esu skolinga 41 eurus, aš jai
paaiškinau, jog absoliučiai nesu nieko niekam skolinga.
Po to tas asmuo moteriškė ėmė aiškinti,kad jeigu ir sumokėjau, tai vis
tiek skolinga 54 centus, ir dar 1,5 euro delspinigio.
Ėjau iš vienos parduotuvės į kitą,ir mane žinokite išmušė prakaitas,
ir pasidarė ir liūdna, ir pikta, dėl tokio neprofesionalumo.
Įdomu, ar visiems šimtams tūkstančių skolininkų skambinama dėl 54
centų? ir kokia tokio skambučio ekonominė grąža?
Prisipažinsiu,mane toks skambutis tiek  išmušė iš vėžių, kad aš
perskambinau minėtai darbuotojai, liepiau prisistatyti,tačiau šiuo
metu aš neatsimenu nei jos vardo, nei pavardės, nes ji labai neaiškiai
sumurmėjo, pažeisdama Valstybės tarnybos nuostatus.
Paaiškinau jai,kad per valandą kartais uždirbu 100 eurų, ir jos šitas
skambutis man galėjo atnešti tokį nuostolį.
O jeigu ji iš viso to nesuvokia,tai jai tikrai nelabai vieta tokioje
vietoje dirbti.
Prašome išaiškinti  savo darbuotojams,jog mokesčius moka žmonės, kurie
patys sau moka algas. Jog jie stengiasi dieną naktį, ieško klientų,
šitas kelias yra sudėtingas, ir jis reikalauja daugiau pastangų, negu
sėdėti šiltoje Sodros vietoje ir skambinėti tam tikriems asmenims dėl
54 centų.
Šitą atvejį aš jau šiandien aprašiau savo naujausiame straipsnyje
“Laisvame laikraštyje”, tiesa, aš nežinau šios savivaliautojos
pavardės, jai labai pasisekė, kad neužsirašiau, nes kaip minėjau, ėjau
iš vienos parduotuvės į kitą tuo metu, kai man buvo paskambinta, ir
dėl 54 centų buvo kalbama labai griežtu tonu.
Daug kas, kam pasakoju, netiki, kad Sodra skambino dėl 54 centų. Man
irgi tai skambėjo kaip anekdotas, bet po to supratau, kad ta jūsų
tarnautoja visiškai nejuokauja, ir tiki savo “misija”.
Prašome nustatyti, kas man skambino apie 14 valandą dienos rugpjūčio 1
dieną, kodėl aiškino apie kažkokias skolas, nors 54 centai vargu ar
tokia laikytina, tai veikiau nesusipratimas, kad mokėdama po 87 eurus,
nepridėjau dar 27 centų, ir į ką normalūs Soros konsultantai iš viso
nekreipia dėmesio, pasiūlo primokėti kitą mėnesį.
Aš pakalbinau Sodroje dirbančius pažįstamus, paklausiau, ką jie mano
apie tokį elgesį – jie, dirbantys Registrų skyriuje, yra šokiruoti
tokio elgesio. Sakė, neleidžia sau niekada taip elgtis.
Prašome nustatyti pažeidėją ir skirti jai žodinį įspėjimą daugiau taip
nesielgti.
Nes toks skambutis įžeidė, sutrikdė, ir štai praėjo 2 dienos,ir
neįmanoma dar pamiršti.
Nes šita moteriškė norėjo pasirodyti labai reikšminga.
Tai ir atsimenu.
Kiti darbuotojai jeigu skambina, pakalbi ir pamiršti,nes su gerom
emocijom dirba savo darbą, kurį turbūt myli. Šita  asmenybė savo
darbo, nei savo klientų – nemyli.
Jai ne vieta tokioje tarnyboje.
Todėl tas Lietuvos biudžetas ir skylėtas, nes prilenda dirbti į tokias
tarnybas iš viso nesigaudantys žmonės, kurie nemoka bendrauti su
žmonėm. Aš jos net į tvartą prie gyvulių neleisčiau, ir tuos
sutraumuotų psichologiškai

Prašome atstatyti pasitikėjimą jūsų įstaigą, nes dabar man labai
susvyravo tas pasitikėjimas po tokio agresyvaus skambučio
Kristina Sulikienė, teisininkė, vykdanti individualią veiklą
(Turinti bėdą, kad neuždirbo “violetinio vokelio”, ir kurią jūsų
“asmenybė” bandė nuterorizuoti. Gal pyksta, kad negalėjo atsiųsti to
vokelio, ką?)

Leave a Reply

